86 86
ENG

AEB mobile banking

Ներբեռնեք AEB Mobile հավելվածը

Կառավարեք Ձեր հաշիվները Ձեզ հարմար վայրից
Հնարավորություններ
Բանկային Հաշիվներ
Punct Հաշվի դիտում
Punct Հաշվի բացում
Punct Հաշվից քաղվածքների ստացում  
Punct Հաշվի վերաբերյալ տեղեկանքի ստացում
Punct Հաշվից կանխիկացման հայտի ներկայացում
Փոխանցումներ
Punct «Հեշտ» փոխանցում (նշելով ստացողի հեռախոսահամարը կամ էլ․ փոստի հասցեն) 
Punct Փոխանցումներ հաճախորդի հաշիվների միջև
Punct Փոխանցումներ ՀՀ-ում դրամային և արտարժութային հաշիվների միջև
Punct Փոխանցում քարտին (բանկային և քարտային հաշվից (քարտից) (ՖԱ) 
Punct Միջազգային փոխանցումներ
Punct Անհաշիվ վճարային համակարգերից գումարի ստացում քարտային (ընթացիկ) հաշվին My Transfer ծառայության միջոցով (ՖԱ) 
Վճարումներ
Punct Կոմունալ (խմբային)  
Punct ՃՈ 
Punct Բջջային կապ
Punct Ինտերնետ
Վճարային քարտեր
Punct Քարտային հաշվի դիտում  
Punct Քարտի կամ լրացուցիչ քարտի պատվիրում
Punct Քարտի վերաթողարկում
Punct Քարտի բլոկավորում/ապաբլոկավորում
Punct Քարտի կանխիկացվող գումարի/քանակի սահմանաչափի փոփոխում
Punct Քարտային հաշվի համալրում
Punct Քարտային հաշվից փոխանցումների կատարում 
Punct Քարտի sms ծանուցումների կարգավորումների կատարում
Punct Քարտային հաշիվների քաղվածքների ստացում
Ավանդներ
Punct Ավանդի ներդնում 
Punct Ավանդի համալրում
Punct Ավանդի տոկոսագումարի ստացման հաշվեհամարի փոփոխություն
Punct Ավանդի խզում
Punct Ավանդային հաշիվների քաղվածքների ստացում
Վարկեր
Punct Վարկի հերթական/մայր գումարի մարում  
Punct Վարկի մասին տեղեկատվության ստացում
Punct Վարկային հաշիվների քաղվածքների ստացում
Punct Վարկային գծի սահմանաչափի նվազեցում 
Այլ գործառնություններ
Punct Պարբերական փոխանցումների կատարում /խմբային կոմունալ վճարումներ և այլն/
Punct Կենսաթոշակային հաշվի քաղվածքների ստացում
Punct Ձևանմուշների պահպանում, փաստաթղթերի կրկնօրինակում 
Punct Տարադրամի փոխանակում 
Բանկի հետ հաղորդակցում
Punct Բանկին նամակների, դիմումների, առաջարկների ուղարկում
Punct Բանկից նամակների պատասխանների, հաղորդագրությունների, ծանուցումների ստացում
 
Սակագներ
Ա․AEB Mobile bank / AEB Online համակարգով (Այսուհետև Համակարգ) տրամադրվող ծառայությունների արտոնյալ սակագներ1 Ռեզիդենտ Ոչ ռեզիդենտ և ոչ ՀՀ քաղաքացի
1. AEB Mobile bank Հավելվածի ներբեռնում և սպասարկում /ՖԱ/ Անվճար
2. Համակարգի գաղտնաբառի փոփոխություն անվճար
3. Պլաստիկ քարտերով գործարքներ2
3.1  Քարտային հաշվից ՀՀ  բանկերի հաճախորդների օգտին փոխանցումներ5 անվճար
3.2 Քարտի բլոկավորում   անվճար
3.3 Համակարգով բլոկավորված քարտի ապաբլոկավորում  անվճար
3.4. "Փոխանցում քարտին"  Բանկի քարտերին 0.3%
3.5 "Փոխանցում քարտին" <<Արմենիան Քարդ>> համակարգի անդամ բանկերի քարտերին 0.5%
4.Բանկային հաշիվներից ԱՄՆ դոլարով և ԵՎՐՈ փոխանցումներ ՀՀ տարածքում անվճար
5. Գործարքների հաստատման համար ստացվող  SMS*—ի մեկ միավորի արժեքն է 10 դրամ
6. AEB Mobile bank համակարգ տրամադրելիս  բանկային դրամային ընթացիկ հաշիվ չունեցող  հաճախորդի դրամային հաշվի բացում Անվճար
7.AEB Mobile bank/ AEB Online համակարգի մուտքի ապաբլոկավորում  Անվճար
8.AEB Mobile bank/ AEB Online համակարգով ֆիզիկական անձանցից  ներգրավվող  IX Ժամկետային ավանդներ բաժնում՝ Դասական ավանդատեսակի համար սահմանված է ՝6  0.25 նիշով բարձր տոկոսադրույք
9. Նոր գաղտնաբառի ուղարկում էլ. փոստի միջոցով անվճար
10. Համակարգի նոր գաղտնաբառի ուղարկում SMS* հաղորդագրության միջոցով 10 դրամ
11. Սպասարկման վճար
11.1 ԻԱ/ԱՁ հաճախորդների համար "Online bank"Համակարգի  մուտք՝ առանց անվտանգության կոդի4 1000 դրամ ամսական 2000 դրամ ամսական
11.2 ԻԱ/ԱՁ/ՖԱ հաճախորդի ցանկությամբ համակարգի մուտք՝  անվտանգության կոդով, կոդի ստացումը սարքի միջոցով3 միանվագ՝ 10000 դրամ +1000 դրամ ամսական  միանվագ՝ 30000 դրամ +2000 դրամ ամսական
11.3 ԻԱ/ԱՁ/ՖԱ հաճախորդի ցանկությամբ  համակարգի մուտք՝ անվտանգության կոդով, կոդի ստացումը SMS* հաղորդագրության միջոցով (առանց սարքի)4 2000 դրամ ամսական 4000 դրամ ամսական
11.4 ԻԱ/ԱՁ/ՖԱ հաճախորդի ցանկությամբ  համակարգի մուտք՝ անվտանգության կոդով,  կոդի ստացման հնարավորություն և՛ SMS-ի*, և՛ սարքի միջոցով 3 և 4 միանվագ՝ 10000 դրամ + 2000 դրամ ամսական միանվագ՝ 30000 դրամ + 4000 դրամ ամսական
12. ԻԱ/ԱՁ յուրաքանչյուր լրացուցիչ սարքով անվտանգության կոդի ստացման համար վճար միանվագ՝ 7500 դրամ միանվագ՝ 20000 դրամ
13. ԻԱ/ԱՁ/ՖԱ Սարքի կորստի (վնասվածքի դեպքում) փոխարինում* միանվագ՝ 10000 դրամ միանվագ՝ 30000 դրամ

* Սակագինը ներառում է ԱԱՀ-ն

** <<ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ>> ԲԲԸ Mobile Banking/Online Banking էլեկտրոնային համակարգերում գրանցման հայտ ներկայացնելու դեպքում, բանկային դրամային ընթացիկ հաշիվ չունեցող ֆիզիկական անձ հաճախորդներիի համար վերոնշյալ հաշվի բացումը սահմանվում է անվճար:

1  Բանկի սակագներին  ծանոթացեք "III. ՓՈԽԱՆՑՈՒՄՆԵՐ", "XII-1. ARCA ՏԵՍԱԿԻ ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ", "XII-2. MASTERCARD  ՏԵՍԱԿԻ  ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ", "XII-3. VISA  ՏԵՍԱԿԻ ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ" բաժիններում: Բոլոր մյուս սակագները գործում են առանց արտոնյալ պայմանների:

2  Պլաստիկ քարտերի տրամադրման և սպասարկման ամբողջական սակագներին ծանոթանալու համար անցեք "XII-1. ARCA ՏԵՍԱԿԻ ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ", "XII-2. MASTERCARD  ՏԵՍԱԿԻ  ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄե, «XII-3. VISA  ՏԵՍԱԿԻ ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄ":

3 ա/ հաճախորդին մինչև հաշվետու ամսվա 25   սարք/եր/ի տրամադրման դեպքում վճարը գանձվում է նույն ամսվա ընթացքում մեկ ամսվա համար, իսկ հաշվետու ամսվա 25-ին կամ ավելի ուշ  սարք/երի տրամադրման դեպքում` հաջորդ ամսվա ընթացքում  մեկ ամսվա համար:                                            
բ/մինչև  հաշվետու  ամսվա 5-րդ աշխատանքային օրը սարք/եր/ի  հանձման  դեպքում  հաշվետու ամսվա համար չի գանձվում սակագին:

4 ա/Ծառայությունից օգտվելու հայտը մինչև հաշվետու ամսվա 25-ը ստորագրելու դեպքում ամսական վճարը գանձվում է նույն ամսվա ընթացքում մեկ ամսվա համար, իսկ հաշվետու ամսվա 25-ին կամ ավելի ուշ ստորագրելու  դեպքում ՝ հաջորդ ամսվա ընթացքում մեկ ամսվա համար:
բ/Մինչև հաշվետու ամսվա 5-րդ աշխատանքային օրը ծառայությունից հրաժարվելու դեպքում հաշվետու ամսվա համար սակագին չի գանձվում:

5 Բացառությամբ MasterCard ARMEC's GOLD , MasterCard ARMEC's STANDARD և Visa Classic Plus քարտատեսակների: Համաձայն XII-2. MASTERCARD  ՏԵՍԱԿԻ  ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՄԱՆ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ  և XII-3. VISA  ՏԵՍԱԿԻ ՊԼԱՍՏԻԿ ՔԱՐՏԵՐԻ ՏՐԱՄԱԴՐՈՒՄ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ սակագների:

6 Բանկի սակագներին  ծանոթացեք ՝ "IX Ժամկետային ավանդներ բաժնում՝ Դասական ավանդատեսակ"։ 

Պայմաններ և պահանջներ

1 Անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը,  ներկայացման կարգն ու ժամկետները

  1. Անձը հաստատող փաստաթուղթ
  2. Mobile Banking/Online Banking Էլեկտրոնային համակարգերում գրանցման/սպասարկման հայտ. 
  3. «Բանկային ծառայությունների մատուցման» ընդհանուր պայմանագիր
  4. Բանկում ներդրված ավանդների հատուցման երաշխավորման պայմաննների և կարգի մասին ծանուցում 

   Ելնելով տարաբնույթ հանգամանքներից կարող են պահանջվել լրացուցիչ փաստաթղթեր և տեղեկատվություն (Սա ամփոփագրում չկա)

  1. Ծառայության մատուցումը իրականացվում է  «ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ» ԲԲԸ գլխամասային գրասենյակի և մասնաճյուղերի կողմից
  2. ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ` ԴՈՒՔ ԻՐԱՎՈՒՆՔ ՈՒՆԵՔ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՎԵԼ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՀԵՏ ՁԵՐ ՆԱԽԸՆՏՐԱԾ ԵՂԱՆԱԿՈՎ՝ ՓՈՍՏԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ՄԻՋՈՑՈՎ ԿԱՄ ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ: ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ԵՂԱՆԱԿՈՎ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԱՄԵՆԱՀԱՐՄԱՐԱՎԵՏՆ Է: ԱՅՆ ՀԱՍԱՆԵԼԻ Է 24/7 ՌԵԺԻՄՈՎ, ԶԵՐԾ Է ԹՂԹԱՅԻՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎՈՒԹՅԱՆ ԿՈՐՍՏԻ ՌԻՍԿԻՑ ԵՎ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄ Է ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅՈՒՆ:
  3. «Փողերի լվացման և ահաբեկչության ֆինանսավորման դեմ պայքարի մասին» ՀՀ օրենքով սահմանված հաճախորդի պատշաճ ուսումնասիրության նպատակով կարող է սպառողից «Ճանաչիր քո հաճախորդին» («Know your customer») սկզբունքի հիման վրա պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր կամ այլ տեղեկություններ, ինչպես նաև բանավոր հաղորդակցման ընթացքում լրացուցիչ հարցեր տալ սպառողին (նման պահանջի առկայության դեպքում)
  4. ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից կնքված պայմանագրերի, համաձայնագրերի, համագործակցությունների, կամ անդամակցությունների վերաբերյալ, որոնք ուղղակի ազդեցություն կարող են ունենալ սպառողների վրա (օրինակ՝ «Օտարերկրյա հաշիվների հարկային համապատասխանության ակտի (Foreign Account Tax Compliance Act (FATCA)) հիման վրա ԱՄՆ-ի հետ կնքած համաձայնագրի համաձայն ֆինանսական կազմակերպությունը Ձեր՝ ԱՄՆ հարկատու հանդիսանալու հանգամանքը պարզելու համար կարող է իրականացնել լրացուցիչ տեղեկատվության հավաքագրում»)

6. Այլ պայմաններ և պահանջներ

  • Համակարգը թույլատրում է 3 անհաջող մուտքի փորձ կատարել: Երեքից ավել անհաջող փորձ կատարելու դեպքում տվյալ օգտագործողի մուտքի իրավունքը բլոկավորվում  է:
  • Բանկը իրավասու է բլոկավորվել օգտագործողի մուտքը՝ հաճախորդի չնույնականացվելու դեպքում, ինչպես նաև Հաճախորդի հետ կնքված բանկային ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմանգրով, ընդհանուր պայմաններով սահմանված դեպքերում:
  • Հաճախորդն իրավասու է դիմելով բանկին բլոկավորվել օգտագործողի մուտքի իրավունքը համակարգ կամ փոփոխել օգտագործողներին:
  • Համակարգով գործառնությունների կատարման համար պարտադիր են  Հաճախորդի կողմից Բանկի հետ կնքված բանկային ծառայությունների մատուցման ընդհանուր պայմանագրի (եթե կնքված չէ, ապա Հաճախորդը պարտավոր է անհապաղ կնքել այն կամ Համակարգում գրանցվելու պահից
  • Բանկում գործող այդ պայմանագիրը համարվում է կնքված Բանկի և հաճախորդի միջև), Ընդհանուր Պայմանների և Սակագների պահանջների կատարումը և պահպանումը, ինչպես նաև Հաճախորդի նույնականացումը:
  • Հաճախորդի նույնականացումը Համակարգում հաճախորդին որպես Օգտագործող գրանցումն է, որից հետո հաճախորդը ստանում է համակարգն օգտագործողի մուտքանուն և ժամանակավոր գաղտնաբառ, որոնց  օգտագործմամբ Հաճախորդը համարվում է նույնականացված:
  • Հաճախորդի նույնականացումից հետո Համակարգով թույլատրվող ցանկացած գործողության և/կամ գործառնության/գործարքի կատարումը համարվում է Հաճախորդի կողմից և/կամ նրա հանձնարարականով փաստացի կատարված գործարք, իսկ դրա վերաբերյալ համակարգում ձևավորված տեղեկատվությունը ստանում է հաճախորդի կողմից ստորագրված գրավոր փաստաթղթային գործարքին համարժեք իրավաբանական ուժ և նշանակություն:
  • Եթե Օգտագործողը անմիջականորեն Հաճախորդը չէ, ապա այդ Օգտագործողը համարվում է Հաճախորդի լիազոր ներկայացուցիչ Հաճախորդի գրանցման Հայտում նրան վերապահված իրավասության դերով և վերջինիս կատարած գործառնությունները համարվում են Հաճախորդի կողմից կատարված գործառնություններ (այդ իրավասությունը Հաճախորդը կարող է դադարեցնել դրա մասին գրավոր հաստատելով Բանկում):
  • Հաճախորդը(օգտագործողը) պարտավոր է գաղտնի պահել գաղտնաբառերը, չհայտնել դրանք երրորդ անձանց,  չընձեռել հնարավորություն որ դրանք հասանելի դառնան այլ անձանց և ձեռնարկել անվտանգության հնարավոր բոլոր միջոցները, իսկ ցանկացած արտահոսքի կամ նման վտանգի դեպքում փոփոխել համակարգում տվյալ գաղտնաբառերը,կապվելով բանկի հետ կասեցնել դրանց օգտագործմամբ և կիրառմամբ Հաճախորդի նույնականացումը:
  • Հաճախորդի նույնականացումը հավաստելու համար Համակարգը կարող է առաջադրել անվտանգության լրացուցիչ միջոցներ (գրանցված հեռախոսահամարին SMS-ով մեկանգամյա գաղտնաբառի ուղարկում, և/կամ այլ), որոնց կիրառմամբ Համակարգ մուտք գործողի և/կամ գործարքներ կատարողի և Հաճախորդի նույնականացումը համարվում է հավաստված:
  • Բանկն իրավունք ունի Համակարգով գործառնությունների կատարման համար Հաճախորդից գանձել Բանկի Սակագներով սահմանված միջնորդավճարները, ինչպես նաև երրորդ անձանց կողմից Համակարգի սպասարկման հետ կապված այլ վճարները (SMS –ի վճար և /կամ այլ):
  • Ամփոփագիրը Հաճախորդի պահանջով անվճար տրամադրվում է թղթային եղանակով, ինչպես նաև հասանելի է Բանկի գործունեության բոլոր վայրերում (Բանկի գլխամասային գրասենյակ և մասնաճյուղեր):
  • Համակարգի օգտագործման այլ պայմաններին Հաճախորդը կարող է ծանոթանալ Բանկի ինտերնետային կայքէջից:
  • Ամփոփագրի հրապարակման ամսաթվից հետո Ամփոփագրի պայմանները կարող են փոփոխված լինել, ինչը Հաճախորդը կարող է պարզել կապվելով Ամփոփագրում նշված Բանկի կապի միջոցներով

 

Գրանցում
 Համակարգում հաճախորդի գրանցում
PunctՆերբեռնիր հավելվածը APP Store (IOS օգտատերեր) կամ Play Market (Android օգտատերեր) հարթակներից 
PunctԼրացրու էլ. փոստի հասցեն 
PunctՄուտքագրիր գաղտնաբառը (Գաղտնաբառը պետք է լինի լատինատառ, պարունակի առնվազն 1 ﬔծատառ, 1 փոքրատառ, 1 թիվ և 1հատուկ նիշ)
PunctԿրկնիր գաղտնաբառը (Այն կլինի համակարգ մուտք գործելու քո գաղտնաբառը)
PunctՀաստատիր տվյալները` ստանալով անվտանգության քառանիշ կոդը քո էլ. փոստի հասցեին 
PunctԼրացրու անունը, ազգանունը (լատինատառ), ծննդյան ամսաթիվը  
PunctԸնտրիր երկրի կոդը բջջային հեռախոս դաշտում (+374 ՀՀ-ն է լրացնել համարն առանց 0-ի): Սեղմելով Շարունակել կոճակը բջջային հեռախոսիդ ստացիր անվտանգության քառանիշ կոդը 
PunctՍտորագրիր փաստաթղթերը` այցելելով բանկի ցանկացած մասնաճյուղ  կամ ցանկության դեպքում ստացիր էլ. փոստով, եթե Հայէկոնոմբանկի հաճախորդ ես 
 
Առավելություններ
Առավելություններ 
PunctԴրամային արժույթով հաշվի բացում բանկի հաճախորդներին՝ անվճար /ՖԱ/ 
PunctՓոխանցումների իրականացում ՀՀ տարածքում բանկային հաշիվների միջև՝ առանց միջնորդավճարի
PunctՀեշտ փոխանցման իրականացում՝ առանց միջնորդավճարի Հայէկոնոմբանկի հաշիվների միջև՝ նշելով ընդամենը հեռախոսահամարը կամ էլ. փոստի հասցեն(ՖԱ)
PunctԱրտերկրից փոխանցումների ստացում (Unistream, MoneyGram և այլն) անմիջապես բանկային (քարտային, ընթացիկ) հաշվին My Transfer ծառայության միջոցով (ՖԱ)
PunctԱվանդի ներդնում՝ գործող տոկոսադրույք +0,25%
Թարմացվել է` 12/05/2021 12:20