Ուղեկցման բաժնի մասնագետ

Վերջնաժամկետ` 27.09.2025

Դիմել հիմա

Աշխատատեղի նկարագրություն

Ուղեկցման բաժնի մասնագետ

Պարտականություններ

  •   Պայմանագրերի կարգադրությունների կազմում, նոտարական վավերացում
  •   Վարկավորման գործընթացի փաստաթղթաշրջանառության ապահովում
  •   Վարկային պորտֆելի վերլուծության իրականացում
  •   Հաշվետվությունների պատրաստում և տվյալների ամփոփոխում
  •   Անմիջական ղեկավարի այլ հանձնարարությունների կատարում

Ներկայացվող պահանջներ

  • Վերլուծելու և առողջ դատելու ունակություն
  • Թիմում աշխատելու հմտություն
  • Համագործակցելու և բանակցելու ունակություն
  • Նախաձեռնողականություն
  • Աշխատանքը հնարավորինս սեղմ ժամկետներում կատարելու ունակություն
  • Լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն

Պահանջվող կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն (Տնտեսագիտական, տեխնիկական կամ իրավաբանական կրթություն)

Պահանջվող աշխատանքային փորձը

Առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային համակարգում

Տեխնիկական հմտություններ

MS Excel, MS Word ծրագրերի լավ իմացություն

Լեզուների իմացություն

Հայերեն՝ գերազանց, ռուսերենի և անգլերենի լավ իմացություն

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր

Մրցույթին դիմողները կարող են իրենց CV-ներն ուղարկել hrm@aeb.am էլեկտրոնային հասցեով՝ պարտադիր կցելով լուսանկար և վերնագիր դաշտում լրացնելով դիմողի անուն, ազգանունն ու թափուր աշխատատեղի անվանումը: Կտեղեկացվեն միայն հարցազրույցի համար ընտրվածները:
Հեռախոս՝ 010-510-910 (Ներքին` 9605, 9661 /Անձնակազմի կառավարման և ուսումնական ծրագրերի բաժին/)

Դիմել հիմա
Թարմացվել է` 27/08/2025 08:15