AEB mobile/AEB Online

AEB Mobile/AEB Online-ը թույլ է տալիս օգտագործողներին անվտանգ և հեշտ կերպով իրականացնել ֆինանսական գործարքներ, ստանալ ծառայություններ և կառավարել իրենց հաշիվները հեռախոսով կամ առցանց:

AEB mobile/AEB Online

Ի՞նչն է Ձեզ հետաքրքրում

Անհրաժեշտ է App Store-ից (IOS օպերացիոն համակարգի դեպքում) կամ Play Store-ից (Android օպերացիոնի դեպքում) ներբեռնել հավելվածը և, հետևելով քայլերի հաջորդականությանը, գրանցվել

  • Եթե դեռ բանկի հաճախորդ չեք, անհրաժեշտ է մոտենալ բանկ և կնքել պայմանագիր, որից հետո կակտիվացվի AEB Mobile հավելվածը
  • Եթե բանկի հաճախորդ եք, կարող եք մոտենալ բանկ կամ գրել էլեկտրոնային նամակ բանկի էլ․փոստի այն հասցեին, որից ստացել եք անվտանգության կոդը հավելվածում գրանցման ժամանակ կամ դիմել Բանկին հավելվածի Իմ Պրոֆիլ/Նամակներ բաժնից՝ կցելով անձը հաստատող փաստաթուղթ

  • Եթե բանկի ֆիզիկական անձ հաճախորդ եք և գրանցվել եք AEB Mobile հավելվածում, կարող եք մոտենալ բանկ կամ գրել էլեկտրոնային նամակ բանկի էլ․փոստի այն հասցեին, որից ստացել եք անվտանգության կոդը հավելվածում գրանցման ժամանակ կամ դիմել Բանկին հավելվածի Իմ Պրոֆիլ/Նամակներ բաժնից՝ կցելով անձը հաստատող փաստաթուղթ
  • AEB Mobile համակարգով կենսաչափական նույնականացմամբ հաճախորդ գրանցվելիս բանկային դրամային ընթացիկ հաշիվի բացում /արտոնյալ սակագին/

Այո

Այո՝ մուտք գործելով Իմ Պրոֆիլ բաժինը

Իմ պրոֆիլ բաժնից անհրաժեշտ է ընտրել Կարգավորումներ և ակտիվացնել Touch ID-ով (մատնահետքով) կամ Face ID-ով մուտքը համակարգ, եթե հեռախոսում արդեն այն ակտիվացված է

  • Մոտենալ բանկ
  • Գրել էլ․ փոստին նամակ՝ կցելով անձը հաստատող փաստաթուղթ
  • Գրել հաղորդագրություն բանկի կայքում

Համակարգը բլոկավորվում է 3 անգամ սխալ հավաքելու դեպքում

  • Մոտենալ բանկ
  • Գրել էլ․ փոստին նամակ՝ կցելով անձը հաստատող փաստաթուղթ
  • Գրել հաղորդագրություն բանկի կայքում

Այո

Այո։ AEB Mobile համակարգով կատարված գործարքները չեղարկելու համար անհրաժեշտ է հավելվածի Իմ Պրոֆիլ/Նամակներ բաժնից նամակ գրել բանկին

Այո: Կատարված գործարքի փաստաթուղթը դիտելուց հետո կարող եք փաստաթղթի վրայից ընտրել կրկնօրինակել կոճակը

Թարմացվել է` 21/07/2025 10:37