POS-ը վճարային տերմինալ է, որը թույլ է տալիս տեղում` վայրկյանների ընթացքում, ընդունել անկանխիկ վճարումներ:
Բանկի կողմից POS վճարային տերմինալի ծառայության ակտիվացման գործընթացը տևում է սովորաբար մինչև 5 (հինգ) աշխատանքային օր,սակայն հնարավոր է ակտիվացնել ավելի սեղմ ժամկետներում, ինչը ենթակա է քննարկման առևտրի և սպասարկման կետի և Բանկի միջև:
POS տերմինալով անկանխիկ գործարքների դիմաց Բանկի կողմից գանձվող միջնորդավճարների սակագները ըստ սպասարկման կետերի սահմանվում են պայմանագրային հիմունքներով: Ընդ որում POS տերմինալի ծառայության ակտիվացման կամ սպասարկման վճար Բանկի կողմից չի սահմանվում:
POS տերմինալով (բացառությամբ Mobile POS հավելվածով) իրականացված ամսական շրջանառությունը 300,000 ՀՀ դրամից փոքր լինելու դեպքում ամսական սպասարկման վճար (ներառյալ հարկերը)՝ 3,000 ՀՀ դրամ:
* շրջանառության համար հիմք է ընդունվում օրացուցային ամսվա ընթացքում տվյալ ԱՍԿ-ում ակտիվացված բոլոր POS տերմինալների միջոցով կատարված գործարքների հանրագումար:
Բանկի կողմից POS տերմինալի ծառայությունը (բացառությամբ Mobile POS հավելվածի) ակտիվացումից հետո մեկ տարվա ընթացքում պայմանագրի վաղաժամ դադարեցման և/կամ ՀԴՄ-ն փոխարինելու դեպքում ամսական սպասարկման վճար (ներառյալ հարկերը)՝ 50,000 ՀՀ դրամ:
Բանկի կողմից տրամադրված ՀԴՄ-POS տերմինալի ակտիվացումից հետո 3 (երեք) տարվա ընթացքում պայմանագրի վաղաժամ դադարեցման և/կամ ՀԴՄ-POS տերմինալի փոխարինման դեպքում ամսական սպասարկման վճար (ներառյալ հարկերը)՝ 180,000 ՀՀ դրամ;
Բանկը՝ ժամանակավոր, անհատույց օգտագործման իրավունքով, առևտրի և սպասարկման կետին տրամադրում է գործունեության համար առավել նպատակահարմար POS տերմինալների ծառայաության ակտիվացման համար անհրաժեշտ սարքավորումներ (այդ թվում ՀԴՄ- POS տերմինալներ):
POS տերմինալի ծառայության ակտիվացման գործնթացն ավարտելուց հետո Բանկի աշխատակիցը առևտրի և սպասարկման կետի համապատասխան աշխատակցին ծանոթացնում է POS տերմինալի շահագործման բոլոր կանոններին և տրամադրում է քարտերի սպասարկման ձեռնարկը և սպասարկող քարտերի լոգոտիպերը: