Հաճախորդների աջակցման կենտրոնի մասնագետ

Վերջնաժամկետ` 05.08.2025

Դիմել հիմա

Աշխատատեղի նկարագրություն

Հաճախորդների աջակցման կենտրոնի մասնագետ

Պարտականություններ

• Հաճախորդների զանգերի սպասարկում
• Բանկի կայքի միջոցով հետադարձ զանգի դիմումների ընդունում, սպասարկում, Բանկի կայքին, ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան էջերին ուղղված նամակների պատասխանում 
• Հաճախորդներին Բանկի կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում, վաճառքի իրականացում
• Բանկի պրոդուկտների և ծառայությունների սակագնային և տոկոսադրույքային քաղաքականության վերաբերյալ առաջարկների հավաքագրում և ներկայացում բաժնի պետին
• Բաժնի այլ աշխատանքներին մասնակցություն

Ներկայացվող պահանջներ

• Օրինապահություն և հուսալիություն
• Պարտաճանաչություն
• Հաղորդակցվելու կարողություն
• Սպասարկման հմտություն
• Աշխատանքի անհրաժեշտ քանակ ապահովելու կարողություն
• Վերլուծելու և առողջ դատելու ունակություն
• Թիմում աշխատելու հմտություն
• Համագործակցելու և բանակցելու ունակություն
• Նախաձեռնողականություն և վճռականություն
• Աշխատանքային խնդիրները լուծելու ունակություն
• Ճկունություն
• Լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն

Պահանջվող կրթությունը

Բարձրագույն կրթություն 

Պահանջվող աշխատանքային փորձը

Աշխատանքային փորձը բանկային ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն  

Տեխնիկական հմտություններ

MS Office ծրագրերի լավ իմացություն

Լեզուների իմացություն

Հայերեն՝ գերազանց, անգլերենի  և ռուսերենի  լավ իմացություն

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր

Մրցույթին դիմողները կարող են իրենց CV-ներն ուղարկել hrm@aeb.am էլեկտրոնային հասցեով՝ պարտադիր կցելով լուսանկար և վերնագիր դաշտում լրացնելով դիմողի անուն, ազգանունն ու թափուր աշխատատեղի անվանումը: Կտեղեկացվեն միայն հարցազրույցի համար ընտրվածները:
Հեռախոս՝ 010-510-910 (Ներքին` 9605, 9661 /Անձնակազմի կառավարման և ուսումնական ծրագրերի բաժին/)

Դիմել հիմա
Թարմացվել է` 31/07/2025 13:47