Հաճախորդների աջակցման կենտրոնի մասնագետ
• Հաճախորդների զանգերի սպասարկում
• Բանկի կայքի միջոցով հետադարձ զանգի դիմումների ընդունում, սպասարկում, Բանկի կայքին, ֆեյսբուքյան և ինստագրամյան էջերին ուղղված նամակների պատասխանում
• Հաճախորդներին Բանկի կողմից առաջարկվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ տեղեկատվության տրամադրում, վաճառքի իրականացում
• Բանկի պրոդուկտների և ծառայությունների սակագնային և տոկոսադրույքային քաղաքականության վերաբերյալ առաջարկների հավաքագրում և ներկայացում բաժնի պետին
• Բաժնի այլ աշխատանքներին մասնակցություն
• Օրինապահություն և հուսալիություն
• Պարտաճանաչություն
• Հաղորդակցվելու կարողություն
• Սպասարկման հմտություն
• Աշխատանքի անհրաժեշտ քանակ ապահովելու կարողություն
• Վերլուծելու և առողջ դատելու ունակություն
• Թիմում աշխատելու հմտություն
• Համագործակցելու և բանակցելու ունակություն
• Նախաձեռնողականություն և վճռականություն
• Աշխատանքային խնդիրները լուծելու ունակություն
• Ճկունություն
• Լարված իրավիճակներում աշխատելու ունակություն
Բարձրագույն կրթություն
Աշխատանքային փորձը բանկային ոլորտում կդիտվի որպես առավելություն
MS Office ծրագրերի լավ իմացություն
Հայերեն՝ գերազանց, անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն
Մրցույթին դիմողները կարող են իրենց CV-ներն ուղարկել hrm@aeb.am էլեկտրոնային հասցեով՝
պարտադիր կցելով լուսանկար և վերնագիր դաշտում լրացնելով դիմողի անուն, ազգանունն ու թափուր աշխատատեղի անվանումը: Կտեղեկացվեն միայն հարցազրույցի համար ընտրվածները:
Հեռախոս՝ 010-510-910 (Ներքին` 9605, 9661 /Անձնակազմի կառավարման և ուսումնական ծրագրերի բաժին/)